وزارت امور خارجه دانمارک اعلام کرد سفارت این کشور در تهران بازگشایی شده است.

به گزارش آوا دیپلماتیک، بنابر اعلام وزارت امور خارجه دانمارک، این کشور سفارت خود در تهران را پس از بیش از سه ماه تعطیلی به دلیل درگیری‌ها در منطقه غرب آسیا، بازگشایی کرده است.

دستگاه دیپلماسی دانمارک در بیانیه‌ای اعلام کرد که «با توجه به بهبود اوضاع امنیتی در ایران، سفارت در تهران را  بازگشایی شده است.»

این بیانیه می‌افزاید: سفیر دانمارک در ایران از ۱۹ ژوئن در محل سفارت مشغول به کار است.

دانمارک در تاریخ ۱۰ مارس به دلیل اوضاع درگیری‌ها دستور تعطیلی موقت سفارت خود در تهران را صادر کرد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin