برایت کوپمبا سفیر جمهوری زیمبابوه در جمهوری اسلامی ایران، با دکتر محمد سعید اربابی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار دیدار و درباره راهکارهای ایجاد و توسعه همکاریهای اقتصادی، تجاری و سرمایهگذاری میان زیمبابوه و منطقه آزاد چابهار گفتگو کرد.