مرکز روزانه توانبخشی تحت حاد افراد دارای آسیب نخاعی طرشت با حمایت شهرداری منطقه دو با حضور معاون وزیر، شهردار منطقه ۲ و سفیر کشور ژاپن افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش آوا دیپلماتیک، مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی افراد دارای آسیب نخاعی توسط مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران و با هدف ارائه خدمات آموزشی، توانبخشی و اسکان موقت به منظور بازگشت مجدد به خانواده و جامعه با حمایت شهرداری منطقه ۲ تهران درمحله طرشت افتتاح شد.

رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ در این مراسم با تاکید بر ضرورت تقویت تشکل های مردمی در موضوع آموزش به خانواده ها و افراد دارای آسیب نخاعی اظهارکرد: مرکز توانبخشی و آموزشی افراد ضایعات نخاعی به عنوان مرکز حمایتی نقش مهمی را درزیست افراد دارای ضایعه نخاعی و خانواده آنها ایفا می نماید و بنده امید دارم که با هدایت صحیح فرهنگی جامعه، تعداد  این مراکز هرگز افزوده نشود و به نقطه ای برسیم که با داشتن سبک زندگی درست و پرهیز از رفتارهای ناشیانه در حین کار و رانندگی، موجب ایجاد عارضه جبران ناپذیری همچون ضایعه نخاعی برای خود و دیگران نشویم.

رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ همچنین افزود: از همه دست اندکارانی که این مرکز را فعال نموده اند قدردانی می کنم و معتقدم مسئولیت اجتماعی ما در مقابل افراد توان یاب فراهم آوردن زیرساختها و زمینه هایی برای تسهیل زندگی ایشان است.

گفتنی است مرکز روزانه توانبخشی تحت حاد افراد دارای آسیب نخاعی طرشت شامل امکانات و فضاهای متعدد از جمله فیزیوتراپی، کاردرمانی، ارتوپدی فنی، کلینیک زخم بستر و همچنین پیگیری و مداخلات مددکاری جزء اولین مراکز ارائه خدمات بین راهی است که آسیب دیدگان نخاعی با اقامت چند ماهه در آن، جهت بازتوانی و حضور در جامعه آمادگی لازم را بدست خواهد آورد. این مرکز در دوشیفت کاری قادر خواهد بود به ۱۰۰ نفر از توانخواهان ارائه خدمت نماید.

مرکز توانبخشی و آموزشی افراد ضایعات نخاعی طرشت واقع در محله طرشت، خیابان شهید عابدی، انتهای خیابان مریم واقع می باشد و شهروندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۴۴۲۷۰۵۶۶ تماس حاصل فرمایند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin