مدیرعامل باشگاه استقلال در دفتر خود پذیرای کوجیهاندا، سفیر کبیر امپراتوری ژاپن بود تا در نشستی صمیمانه درباره علائق مشترک به بحث و تبادلنظر بپردازند.به گزارش آوا دپلماتیک، در این نشست طرفین در خصوص مناسبات ورزشی، فرهنگی و هنری بین کشورهای ایران و ژاپن به تبادل نظر پرداختند و قرار بر این شد همکاریهای متقابل بین ایران و امپراتوری ژاپن در زمینه ورزشی محقق شود.
پیش از این سفرای کشورهای ایتالیا، سوئیس و سوئد نیز به دیداری علی فتح الله زاده رفته بودند.






