دکتر محمد حسن، رئیس موسسه فرهنگی اکو، به همراه دکتر رخشنده یزدی، مدیر اجرایی موسسه، در محل دفتر آقای سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو شورای نمایندگان دائم موسسه فرهنگی اکو، حضور یافتند.

به گزارش آوا دیپلماتیک، در این دیدار، طرفین در زمینه‌های همکاری مشترک فرهنگی، آموزشی و هنری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

هر دو طرف بر اهمیت تقویت تبادلات فرهنگی و همکاری میان کشورهای عضو اکو و نیز ارتقای تفاهم منطقه‌ای از طریق برنامه‌ها و طرح‌های مشترک تأکید کردند.

این نشست همچنین فرصتی برای بررسی پروژه‌های جاری و شناسایی زمینه‌های جدید همکاری در سال ۱۴۰۵ / ۲۰۲۶ فراهم آورد تا نقش موسسه فرهنگی اکو در ترویج میراث فرهنگی و ظرفیت‌های خلاقانه منطقه اکو بیش از پیش تقویت شود.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin