دکتر محمد حسن، رئیس مؤسسه فرهنگی اکو، با دکتر محمدمهدی ایمانیپور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش آوا دیپلماتیک، در این دیدار، طرفین بر پیوندهای فرهنگی موجود، اشتراکات تمدنی و ظرفیتهای مشترک همکاری در سطح منطقهای تأکید کردند و درباره راهکارهای گسترش تعاملات فرهنگی، علمی و بینالمللی تبادل نظر صورت گرفت.
گفتگوها با تمرکز بر تقویت همکاریهای نهادی، توسعه برنامههای مشترک فرهنگی و بهرهگیری از ظرفیتهای متقابل در راستای اهداف مشترک انجام شد.
همچنین بر اهمیت هماهنگی میان نهادهای فرهنگی برای ارتقای گفتوگوی فرهنگی و تقویت همگرایی منطقهای تأکید شد.
این دیدار در چارچوب تلاشهای مؤسسه فرهنگی اکو برای گسترش همکاریهای فرهنگی و تعمیق روابط میان نهادهای فرهنگی ارزیابی میشود.






