میکائیل کلور برشتولد، سفیر آلمان با حضور در فدراسیون فوتبال با مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال دیدار و در خصوص همکاری های دوجانبه گفت وگو کرد.

به گزارش آوا دیپلماتیک، سفیر آلمان در این دیدار گفت: ایران و آلمان در زمینه فوتبال ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند و با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود آماده توسعه همکاری های بیشتر هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون ارتباطات خوبی بین ایران و آلمان وجود دارد و علاقمندم که این ارتباطات توسعه بیشتری داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز در این نشست گفت: ایرانیان به فوتبال آلمان علاقه ویژه دارند و فوتبال آلمان هواداران بسیاری در ایران دارد.

وی ادامه داد: ایران در فوتبال پیشرفت زیادی داشته است. تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود کرده، در فوتبال ساحلی و فوتسال سوم جهان هستیم، در بخش فوتسال بانوان، ایران اول آسیاست و در فوتبال جوانان و نوجوانان در جام جهانی حضور داشته ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: مایلیم به منظور توسعه و ارتقاء سطح فوتبال تفاهمنامه ای با فدراسیون فوتبال آلمان امضا کنیم تا از طریق آن بتوانیم همکاری موثر و اثربخش تری داشته باشیم.

در این نشست مقرر شد، فعالیت های لازم در خصوص توسعه ارتباطات فیمابین به عمل آید و در زمینه همکاری متقابل توسعه فوتبال و فوتسال پایه، جوانان و جوانان و بانوان، برگزاری دوره های آموزشی و مربیگری، رویدادهای مشترک و مسابقات دوستانه، میزبانی اردوها و رویدادهای مورد نیاز و همکاری بیشتر حامیان ورزشی در زمینه تأمین تجهیزات و لوازم مورد نیاز فوتبال اقدامات لازم صورت گیرد.

قرار است تفاهمنامه همکاری های ورزشی ایران و آلمان هشتم شهریور ماه آتی امضا شود.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin