“ارلی روسیدیلا” همسر سفیر اندونزی ضمن بازدید از غار علیصدر همدان، امکانات تفریحی و جذابیت های آن را در ایران مناسب دانست.همسر سفیر اندونزی در ایران با بیان اینکه ایران کشوری نیست که رسانه‌های خارجی منعکس می‌کنند، گفت: پس از ورود به ایران دیدگاهم نسبت به آن عوض شد.
* همدان می‌تواند قطب گردشگری ایران باشد
وی با تأکید بر اینکه همدان می‌تواند قطب گردشگری کشور باشد، ابراز داشت: همدان دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است که شاهد آن کوهستان و طبیعت منحصر به فرد آن است.
همسر سفیر اندونزی در ایران با بیان اینکه مناطق گردشگری ایران، بسیار جذاب است، از صنایع دستی این استان تعریف کرد و گفت: با توجه به امکانات همه‌جانبه‌ای که این استان دارد، همدان می‌تواند قطب گردشگری ایران باشد.
*میهمان‌نوازی ایرانیان در دنیا بی‌نظیر است
وی در بخش دیگری از سخنانش در زمینه میهمان‌نوازی ایرانیان و همدانی‌ها افزود: میهمان‌نوازی عمیق را نه فقط نزد مردم همدان بلکه در تمام شهرها و روستاهای ایران دیده‌ام که در دنیا بی‌نظیر است.
روسیدیلا با تأکید بر اینکه ایرانیان مردمان بخشنده‌ای در همه زمینه‌ها هستند به نوع پذیرایی، سفره‌ها و غذاهای ایرانیان اشاره کرد.
وی با بیان اینکه قبل از ورود به ایران تنها یک سری اطلاعات کوچک از طریق اینترنت در مورد ایران داشتم، تصریح کرد: پس از حضور در این کشور، کاملاً دیدگاهم نسبت به ایران عوض شد.
*همه امکانات در ایران کامل است
همسر سفیر اندونزی در ایران در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: من با حضور در ایران فهمیدم ایران آن چیزی نیست که در رسانه‌های خارجی نشان داده می‌شود و حتی آب، برق، وجود الکتریسیته و همه امکانات در ایران کامل است که این موارد دیدگاه من را به کل تغییر داد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin