سفیر سوریه با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت:سوریه خود را با اهداف این انقلاب عظیم و رسالت شرافتمندانه آن همسو و همصدا می داند.

به گزارش آوا دیپلماتیک، عدنان محمود در این پیام تبریک خطاب به محمد خدادی مدیرعامل ایرنا آورده است: اینجانب تبریکات قلبی خود را به جنابعالی و مردم دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ابراز می دارم.

وی افزوده است: انقلابی که ارزش های حق، عدالت و انسانیت را پایه گذاری کرده و احیاگر معانی والای انسانی در زندگی امروزی بشریت بوده است.

سفیر سوریه در تهران ادامه داده است: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (قدس سره) نقشه راه مرحله ای نوین در منطقه و جهان در راستای تحقق منافع و آرمان های ملت برادر ایران، تمامی ملت های منطقه و مستضعفین جهان ترسیم کرد.

عدنان محمود در این پیام اظهار کرده است: در سالگرد پیروزی این انقلاب شکوهمند اسلامی، درود بیکران به روح پرفتوح امام خمینی رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می فرستم و برای ملت بزرگ و برادر ایران اقتدار، شکوفایی و پیشرفت روزافزون در سایه رهبری حکیمانه حضرت آیت الله امام سید علی خامنه ای دام ظله العالی از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

وی با تقدیر از مواضع رهبر معظم انقلاب در قبال مسایل سوریه تصریح کرده است: مواضع پر ابهت و عظیم ایشان در حمایت و جانبداری از رهبری، مردم و دولت سوریه در جنگ ظالمانه ای که آمریکا، کشورهای غربی و دست نشاندگان آنان، حامیان منطقه ای تفکرات وهابی و تکفیری تروریستی که به هدف تضعیف محور مقاومت علیه سوریه به راه افتاده، موجب تقدیر، سپاس و تشکر رهبری، مردم و دولت سوریه است.

سفیر سوریه تاکید کرده است: امسال جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حالی برگزار می شود که این انقلاب شکوهمند مقتدرانه دستاوردهای چشمگیری را به صورت روزافزون در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و راهبردی که ترسیم کننده ای معادله های نوینی در عرصه های داخلی و منطقه ای است، رقم می زند.

عدنان محمود خاطرنشان کرده است: اندیشه و اصول انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری حکیمانه، اندیشه فروزان، عمیق و شجاعت آیت الله العظمی امام سید علی خامنه ای مد ظله العالی راه خود را با اقتدار مثال زدنی در میان ملت های مظلوم در رویارویی خود با تفکرات وهابی تکفیری و حامیان آن، آمریکا، غرب و مزدوران آنان در منطقه محکم کرده است.

وی در پایان این پیام تبریک افزوده است: باری دیگر به جنابعالی سالگرد این پیروزی عظیم که مصدر تابش نور هدایتگر ملت هایی که خواستار پیشرفت، عدالت و کرامت انسانی و نفی هر گونه جور و ظلم و سلطه گری از جانب استکبار جهانی بوده، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin