“هرى سالمى” سفیر فنلاند در ایران با سفر به جزیره قشم با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم دیدار و گفتگو کرد.مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با سفیر فنلاند در ایران از آمادگی منطقه آزاد قشم برای جذب سرمایه گذاری فنلاندیها در حوزه های صنعت ، كشتی سازی و گردشگری خبر داد.

مهندس اسفندیار حیدری پور اظهار داشت: جزیره قشم یكی از نقاط مهم واستراتژیك ایران است كه استعدادهای فراوانی در حوزه های زیر ساختی ، صنعت ، نفت و انرژی ، صنایع دریایی و گردشگری دارد.

و ی با اشاره به ورود بیش از 6 میلیون مسافر در طول سال به جزیره قشم اظهار داشت: شرایط وزمینه های سرمایه گذاری داخلی و خارجی بویژه سرمایه گذاری فنلاندیها در حوزه كشتی سازی و گردشگری قشم فراهم است .

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح كرد: در حال حاضر 10 هتل 5 ستاره در جزیره قشم در دست احداث است كه تحولی در زمینه خدمات توریستی در قشم ایجاد خواهد كرد.

حیدری پور با اشاره به جاذبه های گردشگری ، امنیت و زیرساختها به عنوان 3 ركن اصلی برای هر توریست گفت: سازمان منطقه آزا دقشم آمادگی دارد امكانات لازم را برای حضور سرمایه گذاران و گردشگران فنلاندی به قشم فراهم كند .

وی تاكید كرد: ژئوپارك جهانی قشم ، به عنوان اولین و تنها ژئوپارك خاورمیانه ظرفیت مناسبی برای حضور گردشگران خارجی فراهم كرده است .

حیدری پور افزود: همچنین با اجرای طرح پل خلیج فارس در قشم و اتصال این جزیره به سرزمین اصلی شاهد رشد و توسعه چند برابر این منطقه خواهیم بود .

آقای “هری سالمی” سفیر فنلاند در ایران در بازدید یكروزه از جاذبه های گردشگری، ژئو پارك قشم و برخی از امكانات و پتانسیل های منطقه آزاد قشم بازدید كرد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin