امیرحسین صدیق در مراسم رونمایی از مجموعه «با من خوش می‌گذره» اعلام کرد این مجموعه همزمان با روز ملی سینما توزیع می شود.

به گزارش آوا دیپلماتیک، مراسم رونمایی از مجموعه «با من خوش می‌گذره» با حضور لاله اسکندری، مهران غفوریان، امیرحسین صدیق، رئیس انجمن دوستی ایران با سایر کشورها، رئیس انجمن دوستی ایران و لبنان، سفیر لبنان در ایران، مجدی مشموشی (بازیگر لبنانی) و مرتضی آتش زمزم (کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه «با من خوش میگذره») برگزار شد.

در این مراسم دو تیزر از قسمت اول مجموعه «با من خوش می‌گذره» و نیز آنونس فیلم سینمایی «مالیخولیا» ساخته در نوبت اکران مرتضی آتش زمزم پخش شد.

سفیر لبنان در ایران در این مراسم گفت: امیدوارم این مجموعه سبب شود تا ایرانیان علاقه مند به دیدار از لبنان شوند.همان‌طور که لبنانی‌ها هم دوست دارند به ایران سفر کنند. ایران و لبنان دو کشور با قدمت تاریخی زیاد هستند و به همین دلیل می توانند با یکدیگر همکاری‌های فرهنگی خوبی داشته باشند.

وی افزود: ازهنرپیشه های فوق العاده ای که در این مراسم حضور پیدا کردند تشکر می کنم. امیدوارم از تماشای این مستند کمدی لذت ببرید.

مجموعه «با من خوش می‌گذره» هر دو هفته یک‌بار در روزهای یکشنبه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود و قسمت نخست آن با میزبانی امیرحسین صدیق توزیع شده است.

مهران غفوریان در جای جای این مراسم به شیوه استندآپ کمدی به ذکر خاطراتی از اتفاقات زمان ضبط این مجموعه پرداخت که با استقبال حضار و تشویق ها و خنده های ممتد آنان همراه بود.

تکنوازی پیانو و نیز ساکسیفون نوازی فواد حجازی از دیگر بخش های این مراسم بود.

یادآور می شودT امیرحسین صدیق، خواننده پاپ حسام لرنژاد و مهران غفوریان در مجموعه «با من خوش میگذره!» در سفری ماجراجویانه، توریستی و همراه با شوخی، هیجان و آگاهی در لبنان رقابت کرده‌اند. ضمنا کپی رایت این مجموعه به ثبت بین‌المللی رسیده است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin