“الکساندر سامارسکی” سفیر اوکراین در تهران ضمن حضور در محل خبرگزاری فارس با مسئولان این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد.الکساندر سامارسکی سفیر اوکراین در تهران ضمن بازدید از تحریریه فارس با سید نظام الدین موسوی مدیر عامل خبرگزاری فارس دیدار و در خصوص راه‌های گسترش روابط رسانه ای بین دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار موسوی ضمن خوش‌آمدگویی به سفیر اوکراین تصریح کرد که اوکراین یکی از کشورهای مهم اروپای شرقی است که روابط خوبی با ایران دارد.

وی افزود: تحولات کشور شما برای ما همواره مهم بوده و ما تلاش کرده‌ایم تا اخبار مربوط با رخدادهای اوکراین را دنبال و انعکاس دهیم.

مدیر عامل خبرگزاری فارس گفت: البته معتقدم که سطح همکاری رسانه‌ای 2 کشور بالا نیست و برهمین اساس مردم دو کشور اخبار مربوط به تحولات را عموما باید از رسانه‌های دیگر دریافت کنند.

وی گفت: وقتی مردم دو کشور تحولات را از پشت دوربین رسانه های دیگر دریافت کنند قطعا حقیقت منعکس نخواهد شد.

در ادامه سامارسکی سفیر اوکراین نیز با اظهار خوشحالی از حضور در خبرگزاری فارس، تصریح کرد: خبرگزاری فارس به شکل حرفه ای و شایسته تحولات سراسر جهان را پوشش می دهد.

وی افزود: اگر آماده همکاری هستید باید ارتباط رسانه‌ای بین دو کشور بیشتر شود.

سفیر اوکراین در تهران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: پوشش خبری این رویداد و حضور خبرنگارانی از سراسر جهان نکته بسیار مهمی بود که باید به آن اشاره کرد. از کشور ما نیز یک  گروه از شبکه رسمی اوکراین اخبار انتخابات را پوشش داد. خبرنگاران خارجی حاضر در ایران از فرصت پیش آمده برای پوشش اخبار انتخابات ابراز رضایت می‌کردند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin