مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد و صندوق جمعیت ملل متحد با همکاری پیست بین المللی اسکی در بندسر و موسسه خیریه رشد، مسابقه اسکی خیریه ای را تدارک دیدند.

به گزارش آوا دیپلماتیک، این مسابقه اسکی به روز ملی زن (7 اسفند) و روز بین المللی زن (8 مارس) اختصاص یافته بود.

حدود 50 برنده از همه گروه ها شامل کودکان، نوجوانان و بزرگسالان،جوایز ارزنده ایی از مرکز اطلاعات سازمان ملل، صندوق جمعیت ملل متحد، صندوق کودکان ملل متحد و پیست بین المللی دربندسر دریافت کردند.

 خانم دکتر ماریا دوتسنکو رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل در سخنرانی خود ضمن تبریک این روزهای ویژه به همه مردم، گفت اجازه دهید تلاش های خود را برای تروجیج برابری جنسیتی متحد کنیم.

ایشان همچنان از آقای شمشکی مدیرعامل پیست بین المللی دربندسر برای سخاوتمندی، مهارت های سازمان دهی و تمامی تلاش هایی که برای ارتقا ارزش های سازمان ملل متحد داشتند کمال تشکر را داشتند.

 خانم دکتر لیلا جودان نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل، ضمن تبریک هردو این مناسبت ها به شرکت کنندگان، گفت : اجازه دهید برای زندگی بهتر زنان و دختران وارائه توان انتخاب به آنان قیام کنیم.

 آقای شمشکی و همسرشان خانم میترا کلهر که عضو تیم ملی اسکی هستند، به ضرورت همکاری با سازمان ملل متحد اشاره و از همه شرکت کنندگان تشکر کردند.

برای چند سال، سازمان ملل متحد با آقای موسوی، مدیر روابط بین المللی فدراسیون اسکی ایران همکاری می کند، ایشان استعداد و انرژی زیادی را برای تدارک این مسابقه صرف نمودند.

تمام عایدی این برنامه به موسسه خیریه رشد، که از کودکان در مناطق محروم حمایت می کنند، تعلق خواهد گرفت. این سازمان خیریه با بخش ارتباطات جهانی دبیرخانه سازمان ملل متحد در ارتباط است.

 این سومین سالی است که سازمان ملل متحد و همکارانش برای ارتقای ارزش های سازمان ملل متحد و رسیدن به مخاطبان جدید برای فعالیت های عمومی و حمایت از کودکان فقیر خیریه ایی را تدارک می بینند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin