سفیر یونان در ایران با مدیر عامل شرکت ملی نفتکش دیدار و در خصوص توسعه همکاری‎ها بین این شرکت و شرکت‎های یونانی گفتگو کرد.

به گزارش آوا دیپلماتیک، گئورگیوس ایناتیس، در این دیدار که در محل شرکت ملی نفتکش ایران برگزار شد، انتصاب سیروس کیان ارثی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت را تبریک گفت و افزود: زمینه‎‎های زیادی برای ارتقاء مناسبات و همکاری بین شرکت ملی نفتکش ایران و شرکت‎های یونانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه دو طرف از اراده کافی برای به فعلیت رساندن ظرفیت‎ها و فرصت‎های موجود برخوردارند؛ خواستار توسعه همکاری شرکت ملی نفتکش ایران با شرکت‎های کشتیرانی یونان شد.

سفیر یونان در ایران سپس با اشاره به یاداشت‎تفاهم امضا شده بین شرکت ملی نفتکش ایران و شرکت George Moundreas & Co یونان در سفر نخست‎وزیر کشور متبوعش به ایران در فوریه سال 2016، خواهان اجرایی شدن این یاداشت‎تفاهم شد.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران نیز در این دیدار ضمن اشاره به همکاری خوب ایران و یونان در زمینه‎های مختلف از جمله انرژی، از گسترش و تعمیق روابط بین این شرکت و شرکت‎های یونانی استقبال کرد.

کیان ارثی، از جمله زمینه‎های همکاری بین شرکت ملی نفتکش ایران و شرکت‎های یونانی را مشارکت در تامین فایناس، اجاره کشتی، آموزش نیروی انسانی دریانورد و فعالیت در حوزه LNG اعلام و ابراز امیدواری کرد: این همکاری‎ها در همه ابعاد گسترش یابد.

عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران درخصوص یادداشت‎تفاهم این شرکت با شرکت George Moundreas & Co نیز گفت: از زمان امضا شدن این یادداشت‎تفاهم‎، جلسات مختلفی بین دو شرکت برگزار شده و طرفین ضمن آشنایی با ظرفیت‎ها و زمینه‎های فعالیت یکدیگر، درحال بررسی و شناسایی راهکارهای اجرایی همکاری‎های فی مابین و نحوه دست‎یابی به منافع مشترک هستند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin